Caesars kaniner

Vaccade kaniner och tvättat bur

Publicerad 2012-07-23 13:30:03 i Mina kaniner

Hej! Nu har jag varit iväg och vaccinera och Hällsokollat kaninerna. Ruffsan har alltid haft vita sträck runt sin ena lins, och nu visade det sig (som jag redan misstänkt) att hon är blind på vänstersida! Det kan vara därför hon är lite försiktig av sig och tycker det är läskigt att hoppa. Men så länge hon inte lider eller har ont i ögat är det inget farligt. Båda två mår iaf prima! :) Jag har även tvättat klart buren, sattit upp en namnskylt till Royal Desire, tvättat kaninhuset o lite annat, så nu fattas det bara 3-6 st ikea dörr mattor, kompostgaller och kaninen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny

Hej! Jag är en tjej som bor på landet med min familj och mina djur. Just nu äger jag schäfer hunden Cotte, Katten Purple ass hole ( som kallas Moltass), 5 akvarium och Dvärgkaninerna Ruth och Ruffsan. Jag har även en sköthäst vid namn Fabian, som är en fjording. Jag rider en ggn i veckan, men nu till sommaren blir det nästan ingen ridning då hästarna går på sommarbete. Ruth och Ruffsan, som den här bloggen mest kommer handla om, hoppar jag med minst 1 ggn i veckan med. Ruth har b.la vunnit 2/2 tävlingar (dock bara tävlingar på läger) i klass 1 på rakbana. Ruffsan har kommit 2:a 1 ggn i en lägertävling (klass 1 på rakbana) Jupp det var lite om míg och mina djur, hoppas ni fortsätter följa/läsa bloggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela